تا سلام

با رویکرد به مطالعه آزاد این وبلاگ را راه اندازی کردم امید که فایده افتد 1397

تا سلام

با رویکرد به مطالعه آزاد این وبلاگ را راه اندازی کردم امید که فایده افتد 1397

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
  • ۰
  • ۰

مخاطب خاص

اگر شما با مخاطب خاص سر و کار دارید که خوب مقصود این مطلب نیستید
مقصود اینجا دسته ای از افراد هستند که هنوز با فرد مورد نظر خود آشنا نشده اند بله تأکید می کنم بر روی کلمه ی آشنا_
وقتی در ذهن خود مخاطبی دارید واقعا چگونه با او برخورد می کنید و خواهید کرد من میخواهم توجه شما را جلب کنم به این نکته که تنها زمانی ملاک ارتباط طرفین است که آنها با هم روبه رو می شوند و مهم نیست که از هم آشنایی قبلی داشته باشند یا نه اما معیار آن زمان است
اضافه می کنم که اینترنت و شبکه های اجتماعی برای اکثر افراد موقعیت رودررو به حساب نمی آید که البته نوعی بی اعتمادی است و نباید اینطور باشد
مخاطب خاص عبارت مناسبی برای شروع یک ارتباط دو طرفه است
  • ۹۸/۰۳/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی